Alla inlägg den 30 september 2008

Av Annika - 30 september 2008 15:19


Tack för idag, slut för idag!

Nu lägger jag ner pocketboken, trots att jag har ett kapitel kvar att skriva om och reflektera över.

Min hjärna kokar och jag tvingar den inte. Orkar jag, sätter jag mig ikväll innan Idol :)


Skulle anmäla mig till kursen som börjar vecka 45, men det funkade inte. Vet inte riktigt varför, jag som trodde det var skitviktigt? 

Jaja, jag får väl förska en annan gång. Jag har ju lite tid kvar!


Snart ska jag hämta den här lilla busungen :)



Av Annika - 30 september 2008 08:39


Idag är det tisdag och jag sitter i skolan och ska strax öppna boken.

Min plan är att bli klar med pocketboken idag ch göra klart biologiboken i veckan. Kanske inte klart, men så mycket jag kan i alla fall.


Dagis önskemål; Att Andreas lämnar 11.15

Anledning; De stora barnen (Williams avdelning) är ute i skogen och William tycker inte det är roligt att vara me de små barnen. (Vilket i och för sig faktiskt är sant.)


Andreas mår bättre idag. Hans aptit är tillbaka och han är lite piggare, men han är osäker på om han ska till jobbet. Jag tycker han ska vara hemma idag också, annars kanske det tar längre tid innan han är helt återsälld.


Gårdagens utröstning på Idol var fel!!!

Det var hon Yasmina (?) som skulle åkt ut. Eller Alice.

Vinnaren av hela Idol är Linda eller Johan.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards