Alla inlägg den 18 september 2008

Av Annika - 18 september 2008 21:04


Nu känner jag mig klar för kvällen med skolan.


Fick svar på några fler frgåor i alla fall. Så det kändes skönt.

Jag ska nog gå och lägga mig strax. Känner att ögonen och huvudet börjar bli ganska tungt.


Tidigare skrev jag rent alla mina 5 sidor anteckningar från ena föreläsningen på datorn också, så nu går det att läsa vad det står :-D

Det blir inte särskilt snyggt skrivet när man skriver fort. . .




Av Annika - 18 september 2008 16:53


Idag var det en konstig dag.

Vi har i uppgift att ta reda på hur många kvinnor som har dött innan 1900. Och det var inte en trevlig känsla att gå runt på kyrkogårdarna med papper och penna och kolla varenda gravsten. Det kändes oerhört respektlöst. Både mot de döda och anhöriga.


Annars har dagen flytit på bra :-)

Två "bra" föreläsningar.


Ikväll tänkte jag läsa och skriva lite i PES boken.

Känns inte som att jag kommer hinna klart boken innan tentan annars. I morgon tror jag inte jag kommer dra till skolan alls.

Även fast jag har möjligheten då Andreas är ledig.

Utan jag försöker göra så mycket som möjlilgt ikväll istället :-)

För att kunna vara hemma med min familj i morgon med gott samvete!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards