Alla inlägg den 5 september 2008

Av Annika - 5 september 2008 14:40


Häromdagen skrev jag ju att jag inte kan plugga hemma, för jag inte får någonting gjort. Men nu på eftermiddagen har jag suttit och svarat på hälften av alla frågor på första kapitlet. HEMMA!

Hur går det till? Min inställning kanske? *nickar* Ja, jag tror det!


Jag var inte kvar på skolan så länge. Katarina åkte och hämtade Anton kl 12. . .


Och då var det typ tre studenter kvar på hela skolan, och jag fick så skumma tankar om att de låser och larmar och så glömmer de bort mig och så blir jag kvar helt själv hela helgen :-o


Så jag stack hem efter lunch och körde Andreas till jobbet. Sen började jag tvätta, så nu har jag både tvättat och pluggat. Yey! Bra jobbat, Annika!


Ska alldeles strax hämta min lillkille. Men inte än, för nu äter de mellanmål :-)


Förresten!

Idag har jag haft mitt körkort i två år och ÄNTLIGEN är prövotiden över! :-D Så nu blir jag inte av med kortet om jag åker fast för fortkörning. Nu får jag bara böter :-D Haha!

Av Annika - 5 september 2008 10:35


Sitter på skolan tillsammans med Katarina och pluggar.

Har svarat på tre frågor i alla fall :-)

Men jag sitter gärna här länge idag för att kkunna vara ledig ikväll och hela helgen. Sen drar allvaret igång igen på måndag :-D


Ikväll ska vi äta kyckling när Andreas har kommit hem från jobbet. William får väl äta före om han inte orkar vänta . . .


Igår kväll ringde mamma och frågade om hon fick låna William om ett par helger. Självklart får du det, sa jag då :-)


Jag vill ju att de ska träffas. Andreas och jag pratade om att evntuellt städa ur och rensa på vinden då. Det behöver göras och William skulle nog itne tycka det var så kul . . .


Andreas ringde för en liten stund sen och sa att han hade varit på affären och kollat efter kräftor till kräftskivan i morgon, men att det inte fanns några. Så han skiter i det.


I eftermiddag när jag kommer hem från skolan ska jag tvätta. Det är nog det tråkigaste som finns tror jag.


Nej, nu måste jag fortsätta läsa lite till, och svara på några fler frågor :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards