Alla inlägg den 29 september 2008

Av Annika - 29 september 2008 20:41


Vill bara skänka en extra tanke till min farfar som dog för två år sen idag.

Han är alltid med mig i mina tankar och bredvid mig i skolan och var jag än är. Det vet jag, men idag är det en speciell dag!

Av Annika - 29 september 2008 13:54


Var på skolan på förmiddagen. Fick inte så mycket gjort med Bryson (pocketboken) så jag drog hem efter lunch. Nu sitter jag med MP3:n i öronen, för Andreas ligger i soffan och kollar på Fullpackat. Och lyssnar jag på den, så blir jag bara okoncentrerad och börjar skratta! Jag älskar Robert :-D

Så det så :)


-----------


I morse sover fortfarande William när jag vaknar. Han vaknar när jag är inne i badrummet och jag hör honom ropa på mig. Jag öppnar hans dörr och ser honom sitta i sängen med uppsträckta armar mot mig!

Jag går mot honom och kramas tillbaka och får VÄRLDENS BAMSEKRAM! Han ville inte släppa taget på flera sekunder.

Visst, det händer lite då och då. Men just i morse så betydde det lite extra :) Han var glad över att vakna i sin egen säng och att mamma och pappa är hemma! :-D

Och vi tycker såklart likadant :)

-----------------


Undrar vad vi ska äta ikväll? Idag har jag idétorka. . . :( Suck.

Har ätit gröt till lunch så jag är hungrig redan nu. Måste nog ta en risifrutti, annars orkar jag aldrig hålla mig till middagen.

Gröt är verkligen ingen bra lunch. Men det bev så idag för det blev ingen matlåda igår.

Ska nog kolla lite på nätet och få lite ideér när jag har pluggat färdigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards