Alla inlägg den 14 september 2008

Av Annika - 14 september 2008 18:42


Pappa kom ju förbi tidigare med motorcykeln och här kommer lite bilder :-)




Av Annika - 14 september 2008 15:35


På förmiddagen innan lunch var vi Kråkbackens lekpark och busade! Sen åkte Johan hem . .


Efter lunch åkte vi till H&M och jag handlade ett par byxor. Efter det åkte vi hem till Steen och fikade och snackade :-)

Där var vi i två timmar.


Nu väntar vi på att pappa ska komma förbi. Fast det är en timme kvar, men ändå!


Ikväll ska Andreas iväg och röka aborre. . .



Av Annika - 14 september 2008 09:22


Igår kväll kom Johan hit lagom till middagen :-D (min lasagne)


Han hade med sig sitt GameCube. På det spelade vi Mario Party! Han sov över på soffan, och nu sitter Andreas och han i köket och sjunger, William leker på sitt rum och jag bloggar.


I dag tänkte jag åka till H&M och kolla på ett par byxor. . .


Jag är grymt sugen på att baka. Vi pratade tidigare i veckan om att baka bröd, men vi har ignen plats i frysen, så det blir inget.

Men muffins, kanske? Så kan Andreas ta med sig lite till jobbet? :-) Då blir det ju inget över ;-)


Fast jag vet inte. Jag funderar på att göra "mina" äppelmuffins som en hel långpnnnekaka och servera med vaniljvisp/sås till.

Jag ska nog testa det någon gång. .


Om jag bakar idag återstår att se! Det känns som att vi redan har fullt upp. .


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards