Alla inlägg den 25 september 2008

Av Annika - 25 september 2008 12:40


Torsdag förmiddag har passreat uten bekymmer och föreläsningarna är över. Vi har precis ätit lunch och nu sitter jag och väntar på att hitta på nåt att göra. . .

Läsa i boken och skrva lite kanske? Jag får ju mer gjort här än hemma.

Men orka? Nja . . .


I eftermiddag/kväll blir det packning av Williams grejer :)

Han är så förväntansfull och ser fram emot att åka till mormor och morfar såå mycket :) Och att packa inför det är också roligt!


Jag ska till skolan och träffa min grupp och börja med en annan uppgift när jag har lämnat honom i Strängnäs.


Jag har precis ätit min ugnspannkaka med råriven potatis och bacon i matlåda, men jag blev inte mätt utan är sugen på nåt mer. Får nog ta en risifrutti när jag kommer hem.


Andreas var ju på matchen igår, och var typ lycklig hela matchen. Tills AIK reducerar till 1-1 i övertid!!

Då blev han inte glad. Men i morse lät det som att han hade haft det bra. Han kom lite senare till jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards