Alla inlägg den 17 september 2008

Av Annika - 17 september 2008 20:44


Nu på kvällskvisten så blev jag sugen på att gå igenom lite kapitel i skolboken. Så det gjorde jag och läste lite och markerade, och strök under :-)


Annars händer inte så mycket. Kollar på Idol och äter vindruvor :-)



Av Annika - 17 september 2008 14:53


Idag är det onsdag och halva skol/arbetsveckan har redan gått.

I morgon är det torsdag och det betyder föreläsningar.

Kul? Nja, nej.

Intressant? Ja, ibland. .


Nu steker jag köttfärs till köttfärssåen som vi ska äta IKVÄLL.


Jag bara förbereder. I och med att jag innan jag hämtar William på dagis ska ner på stan och handla lite smått och gott men även hämta ut kläderna som jag har beställt och efter det hämta honom och sen ska han och jag åka och göra våran veckohandling, så blir det liiiite stressigt att göra en köttfärssås från grunden på en halvtimme efter allt det där! :-)

(Bara att steka köttfärsen tar ju 20-30 minuter)


Men men!

Idag var jag i skolan mellan 8.15-14.00

En lagom lång dag, om du frågar mig.

Svarade på lite frågor och skrev ut massa viktiga papper!


På fredag är dagis stängt så då är jag hemma. Och det ska bli såå skönt! Andreas har skrivit upp sig på ledig på jobbet, så om han inte hör nåt annat från sin chef så är vi hemma alla tre :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards