Alla inlägg den 10 september 2008

VFU

Av Annika - 10 september 2008 16:49


VFU samordnaren för Köpings kommun Jan Fransson ringde mig vid 16 och berättade att jag får min VFU plats på Lärkan.

Av Annika - 10 september 2008 14:24


I lördags var det ju kräftskiva och Andreas hade köpt en platta Carlsberg Hof på flaska. 24 stycken. . .

På söndagen när vi ska åka hem packar han ner de resterande ölen. 7 stycken . . .


På tisdag eftermiddag (eller om det var måndag kväll?) märker jag att det står 6 stycken i kylskåpet. Och han har inte tagit nån.


Så, var är ölen?

Det vet vi inte . . . Det enda vi vet är att jag ställde in sju stycken i söndags när vi kom hem.

Av Annika - 10 september 2008 10:46


Har tagit en liten liten paus från pluggandet!


Igår kväll fick jag för mig att beställa kläder :-D

Sagt och gjort. Beställde hur mycket som helst till William (såklart) och två toppar till mig (kors i taket).


Jag gillar ju inte att beställa kläder till mig på Internet, för jag är så osäker på storleken. Ibland har jag S och ibland M. Det är så olika från kläder och affärer . . .

Men nu vågade jag äntligen chansa, för jag tyckte de var så snygga!

De fanns i två jättefina turkosa färger också, såna färger som jag älskar! Men på en var det leveranstid i slutet av oktober och på den andra i mitten av december! :-o Så då struntade jag i det och tog en svart istället :-) Så länge orkar inte jag vänta! :-)

Av Annika - 10 september 2008 08:18


God morgon :-)

William är på dagis, Andreas jobbar, jag har ätit frukost och kaffebryggaren står på och är snart klar. Kan det bli bättre? Nej!


Efter jag har skrivit färdigt här och läst lite bloggar så ska jag lyssna på en föreläsning. Och jag ska ha sån självdisciplin idag att jag ska inte göra en enda paus. Efter föreläsningen så är det böckerna som gäller :-)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards