Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Annika - 14 oktober 2008 19:18


Kom hem för lite mer än en timme sen :)

Jag ringer på dörren för jag hade händerna fulla och William kommer och låser upp åt mig :-)


Det var två väldigt intensiva dagar, men det måste det vara, för det är så mycket som ska göras. Den här gången har det varit seminarium, föreläsningar, laborationer och informationsträff. Puh! Blir trött bara jag tänker på det. . .


Igår kväll gick vi (som alltid) ut och åt en god middag :)

Sen bar det tillbaka till hotellet för en dusch och sen sängen och lite snack med tjejerna. I morse fick jag reda på att jag somnade först igår och att jag pratar i sömnen :)


Ikväll ska vi slå in lite presenter, för vi har ett födelsedagsbarn här i morgon! Han ska nog få lite kläder och en film i morgon bitti innan dagis, sen får han resten på lördag morgon. .


Ja, visst ja! Jag höll på att glömma. Jag fick godkänt på min vattenmolekyluppgift!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards