Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Annika - 9 oktober 2008 13:06

Nu har jag precis ätit lunch efter att ha sovit i över 2 timmar. Låg i soffan och läste på tentan, men efter en liten stund ville inte mina ögon eller hjärnan samarbeta med min kropp längre, så jag gick och la mig.

Det tog inte lång tid innan jag somnade!


Lunhen bestog av gårdagens pannkaka :)


Om ett par timmar kommer Andreas och William hem, och jag tror vi bara kommer vara inne och busa. Inte särskilt roligt väder ju.



Av Annika - 9 oktober 2008 08:57


Ja, igår kväll var nog den jobbigaste kvällen på väldigt länge. Hade feberfrossa hela eftermiddagen och kvällen. Låg jag under filten i soffan, så var jag nöjd, men gick jag upp och drack eller kissade eller något, så fick jag gåshud, och frös som en tok! Tog två alvedon och då började jag toksvettas istället!

Natten blev inte bättre, fick knappt sova någonting för jag hade så ont i halsen och frös!

Var upp och kissade en gång och sprang tillbaka till sängen och hyperventilerade för jag frös så mycket! Sen när jag la mig under täcket närmare Andreas, så var det bra igen.


Så jag är hemma från skolan idag. Ligger och läser lite på tentan. Men ska väl snart även ta tag i pocketboken som vi ska läsa 8 kapitel till på tisdag.


Innan jag går ifrån datorn den här gången ska jag även skicka in min vattenmolekyluppgift. Min plan var att skicka in den igår, men jag hade ingen ork, så jag gör det nu. Deadlinen är inte förrän 23.15, så det är ju ingen panik!


Igår efter skolan så gick vi ut på promenad i skogen. Och då mådde jag hur bra som helst, det var när vi kom hem därifrån som allting började . . . Kanske lägger in lite bilder senare. .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards