Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Annika - 1 oktober 2008 17:11


I morse bestämde jag mig för att ta hemstudier på fredag.

Bokade om tvättiden från kvällen till mitt på dagen, så jag springer emellan . . .


Nu är kyckligen snart klar i ugnen och pastan har precis börjat koka :)

Så snart är det mat. Både William och jag är jättehungriga! :)


Ikväll är det premiär för Grey´s Anatomy. Mitt favoritprogram!

Så då sitter jag bänkad framför TV:n :) Och innan det är det ju Idol, fast då KANSKE jag pluggar LITE. Behöver gå igenom lite grejer, så det är inte så farligt.


Skulle kolla om jag kunde registrera mig på nästa kurs idag, men det funkar fortfarande inte.


Nej, nu ska jag kolla kycklingen!

Av Annika - 1 oktober 2008 12:45


Yey!

Jag lämnade nyss in den. Känns skönt.

Nu är det bara resten kvar :-D Haha.


Nu ska jag nog sätta mig lite med biologiboken. . .

Får väl se hur det går.

Av Annika - 1 oktober 2008 08:25


Fel person åkte ur Idol igen!

Vad är det med svenska folket? Såg ni inte hans potential? Till skillnad från Kevin och Lars? Hallå?! Skärp er. Är det Idol ikväll? Då hoppas jag att rätt preson åker ut den här gången!


Bortsett från det så är det bra. Som det ser ut nu så jobbar Andreas idag.


Jag sitter i skolan och ska nu ta tag i saker och ting här!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards