Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Annika - 3 oktober 2008 14:49


William och gick ju på våran promenad och här är lite bilder :)



Av Annika - 3 oktober 2008 12:17


Jag sitter och lyssnar på videoföreläsningen nu, men jag fattar inte särskilt mycket.


William är hemma från dagis idag, han är lös i magen. Men pigg för övrigt. Kände att det är lika bra att han är hemma, ifall han skulle kunna smitta andra barn, sen jag vet jag faktiskt inte riktigt hur personalen skulle regaera om han bajsade löst på dagis.

Så jag ringde i morse och sa att han är hemma för att han är lös i magen, varpå hon svarar "Ja, då är det väl lika bra att han är hemma".

Så det kändes bra. . .


Tvättstugan sköter snart sig självt, så då ska William och jag ta en promenad. Plaska i vattenpölar tycker han är roligt, så det tänkte jag låta honom göra.

Det finns inga dåliga väder, det finns bara dåliga kläder! :-D

Av Annika - 3 oktober 2008 08:43


Japp. Idag är det fredag och då är det självstudier som gäller :)


Ska snart sätta mig med biologiboken och göra kapitel 11. När Andreas har lämnat William på dagis så ska jag lyssna på en videföreläsning.

Om jag orkar sätter jag med mig uppgiften om vattenmolekylen Vera efter det, annars gör jag det på söndag kväll. 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards