Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Annika - 12 oktober 2008 20:47


Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag belv godkänd på min Bryson uppgift! Den man skulle läsa och reflektera över 8 kapitel. En ganska stor uppgift, och jag klarade den!

Jag började asgarva och fick nästan tårar i ögonen när jag läste det.

Och jag asgarvar alltid när jag är lycklig och nöjd :)

Av Annika - 12 oktober 2008 15:49


På förmiddagen var vi ute i skogen på en promenad och tog lite kort!


Efter lunch så ville Andreas åka till Eskilstuna och köpa ett par jeans. Vilket jag självklart säger ja till, i tron om att han ska åka själv. Men han ville ha med oss, så vi sätter oss alla tre i bilen och åker :-)

Det tar inte mer än 20 minuter för honom innan han hittar vad han vill ha, så vi var inte borta så länge :)


I morgon bitti bär det av till Karlstad igen. Åker dit med blandade känslor. Jag hade faktiskt hellre varit hemma och pluggat på tentan, och dagarna på universitetet är väldigt intensiva, så det finns inte en chans i världen att jag kommer ha tid med det där!! Men det ska bli roligt att få information om den nya kursen som jag har längtat efter att den ska starta sen kursen som vi har nu började! :-D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards