Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Annika - 7 oktober 2008 12:31


Sitter med den förbannade vattenmolekyluppgiften som snart gör att jag river av mig håret!!

Usch och fy vilken hemsk och fruktansvärd uppgift. Hatar kemi. Riktigt svårt och frustrerande. . . Hatar när jag inte förstår, men tur jag har världens bästa man som stöttar, hjälper och förklarar! Älska.


William är (såklart) hemma från dagis idag. Han och Andreas är ute nånstans nu. Ingen aning om var. Och Andreas får vara hemma (med ett friskt barn) i morgon också. Dagis ville inte att jag lämnar honom förräns på torsdag morgon. Tidigare har det alltid varit 24 timmar. Då hade jag kunnat lämna honom i morgon. (måndag kväll-tisdag kväll =24 timmar).


Men, nej. De har ändrat. Nu är det 48 timmar. Vilken i och för sig är bra, det känns ju tryggare mot oss föräldrar sen när andra barn är sjuka, då vet man att de är helt friska när de lämas igen.

Precis som William hade varit i morgon. Men men. Skit samma. Orka bråka, nej jag väljer mina konflikter . . .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards