Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Annika - 15 augusti 2008 12:06


Jag fick hem papper från skolan idag igen. Och jag blev genast jättenervös och orolig!

Nervös över att komma till skolan första gången, att jag inte kommer få nå kompisar, att jag inte kommer klara av och genomföra utbildningen och alla kurser. Jag började nästan tvivla på mig själv :-(

Det var jätteotäckt. Det är ju det här jag vill. Men jag försökte tänka att jag inte är ensam om alla de här känslorna. Alla som börjar första terminen har (nog) de.


Nästa vecka ska jag ju till Komvux tillsammans med de andra som ska läsa tillsammans med mig, och då kommer det nog kännas lite lugnare än vad det gör nu! Jag hoppas det gör det i alla fall . . . Måste försöka tänka positivt!


Jag ska försöka tänka på annat.

I morgon ska vi ha barnvakt av våra underbara Linda och Jerry :-) Andreas åker nog och lämnar honom på förmiddagen medans jag tar en dusch. Jag har ingen aning om när vi ska åka till Västerås, det har vi inte planerat. För vi har inga barn, och då är inte planering ett måste! Eller hur? :-)



Av Annika - 15 augusti 2008 09:08


Djurgården vann med 2-1 igår :-)

Inte för att jag är inte intresserad, men jag blev ju glad för deras skull :-D


William och jag ska strax gå ut och sparka fotboll. Efter han har tittat klart på simhopp. En av hans favoritgrenar i OS :-D


Ikväll kl 19 går Andreas räkbåt från Köpingshamn. Han ska på den tillsammans med jobbet. Den går väl runt i "Köpings Skärgård" i typ tre timmar eller nåt.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards