Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Annika - 29 augusti 2008 10:11


Vi "får" ju föreläsningar via telebild och video filmer från Karlstad Universitet. Och det sker via en hemsida och ett program som heter It's.. Och nu var jag inne på den sidan och såg att det fanns tre (!) videoföreläsningar att lyssna på.

Det orkar (känner) jag inte för att göra nu, utan jag åker till skolan kl 8 på måndag och gör det innan jag ska träffa mina kurskompisar kl 11.

Jag hinner nog lyssna på en i alla fall..


I morse när jag lämnade William på dagis så var personal + barn inne på småbarnsavdelningen. Och för att komma dit måste vi gå igenom stora barnens avdelning (Williams avdelning)


Då säger jag "William, vi får gå över till småbarn, för fröken är där."

Och han blev skitsur! Han var så arg och frustrerad, så han spände sig i min famn, så jag knappt kunde bära honom under tiden vi gick dit :-o

"Nej, jag vill inte vara på småbarn, jag går på stora avdelningen" skriker han.


När vi väl kom fram till småbarnsavdelningen, så berättade jag för fröknarna vad han hade gjort och sagt, och då tog Annelie med sig de stora barnen och William till stora avdelningen och då var han nöjd igen :-D


Haha! Han är lite speciell, min kille. Men med en vilja av stål! Precis som mamma och pappa. :-D Haha!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards