Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Annika - 4 augusti 2008 18:43


På förmiddagen gjorde vi inte mycket. Tvättade och tog en långpromenad. På vägen hem från våran promenad stannade vi till vid MatÖppet och hyrde Rush Hour 3 :-)

Så ikväll ska det dipas grönsaker och kolla på den =)

Haha!


På eftermiddagen åkte vi till Arboga badhus :-)

Skitroligt är det.


Efter det åkte vi hem och gjorde i ordning tacos:-)


I morgon ska vi köra hem Johan, sen vet jag inte mer. Kanske en sväng till IKEA? Det skulle ialla fall jag vilja göra om jag fick bestämma.

Av Annika - 4 augusti 2008 09:06


Kl 11 börjar våran tvättid. Usch vad det är tråkigt, det är nog bland det värsta jag vet. Att tvätta fast jag inte ens är på humör för det. Men egentligen har man inte så mycket val än att bita i äpplet och tvätta, för det måste ju bli rent.


I morgon var det planerat att Andreas och Johhny skulle på fotboll i Stockholm. Men i morse fick Andreas ett sms från honom där han skriver att han jobbar, så Andreas vet inte än om han ska åka. Och jag har gjort honom informerad om det dåliga vädret också, och det gör honom inte särskilt sugen på att åka..


Det som också är så jävla trist med tvättstugan är att man blir så låst hemma. Man måste liksom vara hemma i stort sett hela tiden och vara beredd på att gå ner och byta tvätt i maskinerna och hänga upp den i och med att man har en tidspress hela tiden.

Av Annika - 4 augusti 2008 08:01


Jag satt och kollade igenom bilderna lite till och hittad ännu mera bilder.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards